
Ciągnik kołowy FENDT 828 Vario ProfiPlus
PDF
Udostępnij
1/8
PDF
Udostępnij
127 000 €
≈ 582 400 zł
Kontakt z dealerem
Marka
FENDT
Model
828 Vario ProfiPlus
Typ
ciągnik kołowy
Pierwsza rejestracja
2018-08-08
Przepracowane
4198 m/g
Lokalizacja
Niemcy Kunde
Data zamieszczenia
ponad 1 miesiąc
Numer w ofercie dealera
20843-280033210363
Silnik
Moc
280 KM (206 KWt)
Skrzynie biegów
Marka
Infinitely Variable
Typ
automat
Osie
Liczba osi
2
Szukasz transportu?
Oblicz cenę transportu
Stan
Stan
używane
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Merkantil Export-Import GmbH
W sprzedaży:
998 ogłoszeń
od 12 lat na Agriline
4.4
19 opinii
Telefony sprawdzone
Podobne ogłoszenia






4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
4x Двойнодействащ,
Триточково устройство,
Пружинена предна ос,
Допълнителен хидравличен контур,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Фронтален повдигач (without toplink)
4 dvojčinné hydraulické okruhy,
Zadní tříbodový závěs,
Odpružená přední náprava,
Přídavný hydraulický okruh,
ISOBUS,
Automatické připojovací zařízení,
Výškově stavitelný závěs,
Vnější ovládání zadní PTO,
Vzduchové odpružení kabiny,
Čelní tříbodový závěs (without toplink)
Steuergerät - Doppelt wirkend (4x),
Dreipunkt / Heckhubwerkanhängung,
Gefederte Vorderachse,
Lastabhängiger Zusatz-Hydraulikkreis (Power Beyond, Load Sensing),
ISOBUS,
Zugmaul - automatisch,
höhenverstellbare Anhängevorrichtung,
Heckzapfwelle-Außenbedienung,
Kabinenfederung (pneumatisch),
Frontkraftheber (ohne Oberlenker)
Steuergerät - Doppelt wirkend (4x),
Dreipunkt / Heckhubwerkanhängung,
Gefederte Vorderachse,
Zusatz-Hydraulikkreis,
ISOBUS,
automatische Anhängevorrichtung,
höhenverstellbare Anhängevorrichtung,
Heckzapfwelle-Außenbedienung,
Kabinenfederung (pneumatisch),
Frontkraftheber (without toplink)
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
Distributeur - à double effet (4x),
Attelage trois points / attelage relevage arrière,
Essieu avant à suspension,
Circuit hydraulique (Power Beyond),
ISOBUS,
Système d’attelage automatique,
Système d’attelage réglable en hauteur,
Commande externe - prise de force arrière,
Suspension cabine (pneumatique),
Relevage avant (without toplink)
4x kettos hatású,
hárompont(os),
rugózott mellső tengely,
járulékos hidr. körf.,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
frontemelő (without toplink)
4x a doppio effetto,
a tre punti,
asseanteriore molleggiata,
circuitosupplementare idraulico,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Sospensione Cab (pneumatic),
sollevatore di forza frontale (without toplink)
Divpusējās darbības 4x,
Trīspunktu sakabe,
Amortizēts priekšējais tilts,
Papildus hidrauliskais loks,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Amortizēta kabīne (pneumatic),
Priekšējā uzkabe (without toplink)
Sterownik dwustronnego działania (4x),
TUZ,
Resorowana oś przednia,
Dodatkowy obwód hydrauliczny,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Amortyzacja kabiny (pneumatic),
Podnośnik czołowy (without toplink)
4 x Dubbelwerkend ventiel ,
Drie-punt,
Geveerde vooras,
Extra hydraulische circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Geveerde cabine (pneumatic),
Fronthef (without toplink)
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
,
4xДвойного действия,
Трехточечное устройство,
Подрессоренная передняя ось,
Дополнительная гидравлическая система,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Подрессорная кабина (pneumatic),
Фронтальное подьемное устройство (without toplink)
4xДвойного действия,
Трехточечное устройство,
Подрессоренная передняя ось,
Дополнительная гидравлическая система,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Подрессорная кабина (pneumatic),
Фронтальное подьемное устройство (without toplink)
Hidravlični ventil - dvosmerni (4x),
3-točkovno,
Vzmetena prednja prema,
Dodatni hidravlični tokokrog,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
vzmetena kabina (pneumatic),
Prednje hidravlično dvigalo (without toplink)
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
4x подвійної дії,
трьохкрапковий,
підресорна передня вісь,
додатковий гідравлічний контур,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
передній силовий підйомник (without toplink)