Ciągnik kołowy FENDT 828 Vario ProfiPlus

PDF
Interesuje Cię ogłoszenie?
Kontakt z dealerem
Interesuje Cię ogłoszenie?
Kontakt z dealerem
1/8
PDF
127 000 €
≈ 582 400 zł
Kontakt z dealerem
Marka FENDT
Typ ciągnik kołowy
Pierwsza rejestracja 2018-08-08
Przepracowane 4198 m/g
Lokalizacja Niemcy Kunde
Data zamieszczenia ponad 1 miesiąc
Numer w ofercie dealera 20843-280033210363
Silnik
Moc 280 KM (206 KWt)
Skrzynie biegów
Marka Infinitely Variable
Typ automat
Osie
Liczba osi 2
Stan
Stan używane
Dodatkowy opis
Polski
2-loop compressed air brake,
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
2-loop compressed air brake,
4x Двойнодействащ,
Триточково устройство,
Пружинена предна ос,
Допълнителен хидравличен контур,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Фронтален повдигач (without toplink)
2 okruhové vzduchové brzdy,
4 dvojčinné hydraulické okruhy,
Zadní tříbodový závěs,
Odpružená přední náprava,
Přídavný hydraulický okruh,
ISOBUS,
Automatické připojovací zařízení,
Výškově stavitelný závěs,
Vnější ovládání zadní PTO,
Vzduchové odpružení kabiny,
Čelní tříbodový závěs (without toplink)
Druckluftanlage (2-Kreis),
Steuergerät - Doppelt wirkend (4x),
Dreipunkt / Heckhubwerkanhängung,
Gefederte Vorderachse,
Lastabhängiger Zusatz-Hydraulikkreis (Power Beyond, Load Sensing),
ISOBUS,
Zugmaul - automatisch,
höhenverstellbare Anhängevorrichtung,
Heckzapfwelle-Außenbedienung,
Kabinenfederung (pneumatisch),
Frontkraftheber (ohne Oberlenker)
Druckluftanlage (2-Kreis),
Steuergerät - Doppelt wirkend (4x),
Dreipunkt / Heckhubwerkanhängung,
Gefederte Vorderachse,
Zusatz-Hydraulikkreis,
ISOBUS,
automatische Anhängevorrichtung,
höhenverstellbare Anhängevorrichtung,
Heckzapfwelle-Außenbedienung,
Kabinenfederung (pneumatisch),
Frontkraftheber (without toplink)
2-loop compressed air brake,
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
2-loop compressed air brake,
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
Système à air comprimé (2-cercles),
Distributeur - à double effet (4x),
Attelage trois points / attelage relevage arrière,
Essieu avant à suspension,
Circuit hydraulique (Power Beyond),
ISOBUS,
Système d’attelage automatique,
Système d’attelage réglable en hauteur,
Commande externe - prise de force arrière,
Suspension cabine (pneumatique),
Relevage avant (without toplink)
2-loop compressed air brake,
4x kettos hatású,
hárompont(os),
rugózott mellső tengely,
járulékos hidr. körf.,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
frontemelő (without toplink)
2 loop freno ad aria compressa,
4x a doppio effetto,
a tre punti,
asseanteriore molleggiata,
circuitosupplementare idraulico,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Sospensione Cab (pneumatic),
sollevatore di forza frontale (without toplink)
2 vadu pneimatiskā sistēma,
Divpusējās darbības 4x,
Trīspunktu sakabe,
Amortizēts priekšējais tilts,
Papildus hidrauliskais loks,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Amortizēta kabīne (pneumatic),
Priekšējā uzkabe (without toplink)
Instalacja sprężonego powietrza (dwuobiegowa),
Sterownik dwustronnego działania (4x),
TUZ,
Resorowana oś przednia,
Dodatkowy obwód hydrauliczny,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Amortyzacja kabiny (pneumatic),
Podnośnik czołowy (without toplink)
Pokaż cały komentarz
Lucht remsysteem (2 leiding),
4 x Dubbelwerkend ventiel ,
Drie-punt,
Geveerde vooras,
Extra hydraulische circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Geveerde cabine (pneumatic),
Fronthef (without toplink)
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
,
Пневмопривод (2-диска),
4xДвойного действия,
Трехточечное устройство,
Подрессоренная передняя ось,
Дополнительная гидравлическая система,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Подрессорная кабина (pneumatic),
Фронтальное подьемное устройство (without toplink)
Пневмопривод (2-диска),
4xДвойного действия,
Трехточечное устройство,
Подрессоренная передняя ось,
Дополнительная гидравлическая система,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Подрессорная кабина (pneumatic),
Фронтальное подьемное устройство (without toplink)
Pnevmatske zavore za priklopnik (2-krožne),
Hidravlični ventil - dvosmerni (4x),
3-točkovno,
Vzmetena prednja prema,
Dodatni hidravlični tokokrog,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
vzmetena kabina (pneumatic),
Prednje hidravlično dvigalo (without toplink)
2-loop compressed air brake,
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
2-loop compressed air brake,
4x double acting,
Three point linkage,
Suspended front axle,
Additionalhydraulic circuit,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
Hydraulic front equipment (without toplink)
2-loop compressed air brake,
4x подвійної дії,
трьохкрапковий,
підресорна передня вісь,
додатковий гідравлічний контур,
ISOBUS,
flexible coupling automatic,
height adjustable flexible coupling,
external PTO control unit (rear),
Cab Suspension (pneumatic),
передній силовий підйомник (without toplink)
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia